De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media, Persuasion and Propaganda

Bag om Media, Persuasion and Propaganda

Offers an overview of persuasive strategies and propaganda techniques. How do individuals and organisations exert influence to build communities and networks? What role do media play in communicating persuasive messages? How do we use recent discoveries in cognitive science to promote a cause, advocate social change or market ideas and products?

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780748644155
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 304
  • Udgivet:
  • 28. februar 2015
  • Størrelse:
  • 138x217x19 mm.
  • Vægt:
  • 380 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media, Persuasion and Propaganda

Offers an overview of persuasive strategies and propaganda techniques. How do individuals and organisations exert influence to build communities and networks? What role do media play in communicating persuasive messages? How do we use recent discoveries in cognitive science to promote a cause, advocate social change or market ideas and products?

Brugerbedømmelser af Media, Persuasion and Propaganda



Find lignende bøger
Bogen Media, Persuasion and Propaganda findes i følgende kategorier: