De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media Logic(s) Revisited

- Modelling the Interplay between Media Institutions, Media Technology and Societal Change

Bag om Media Logic(s) Revisited

This volume provides new approaches to the concept of media logics - developed by Altheide and Snow - by drawing on theoretical and empirical perspectives from international scientists working in the field of communications, media, political science, and sociology.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319657554
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 294
  • Udgivet:
  • 4. april 2018
  • Udgave:
  • 12018
  • Størrelse:
  • 148x210x0 mm.
  • Vægt:
  • 5106 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media Logic(s) Revisited

This volume provides new approaches to the concept of media logics - developed by Altheide and Snow - by drawing on theoretical and empirical perspectives from international scientists working in the field of communications, media, political science, and sociology.

Brugerbedømmelser af Media Logic(s) Revisited



Find lignende bøger
Bogen Media Logic(s) Revisited findes i følgende kategorier: