De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media Experiences

- Engaging with Drama and Reality Television

Bag om Media Experiences

A major change to the business of media over the past decade is the global production and distribution of drama and reality entertainment formats for television and digital media. This book draws on production and audience practices for international formats.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415625364
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 26. oktober 2018
  • Størrelse:
  • 233x158x13 mm.
  • Vægt:
  • 368 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media Experiences

A major change to the business of media over the past decade is the global production and distribution of drama and reality entertainment formats for television and digital media. This book draws on production and audience practices for international formats.

Brugerbedømmelser af Media Experiences



Find lignende bøger
Bogen Media Experiences findes i følgende kategorier: