De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Media Economics

A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter, to Apple and Netflix - to illustrate how economic paradigms are not just theories, but provide important practical insights into how the media operates today.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230293229
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 1. maj 2015
  • Størrelse:
  • 129x212x10 mm.
  • Vægt:
  • 250 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media Economics

A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter, to Apple and Netflix - to illustrate how economic paradigms are not just theories, but provide important practical insights into how the media operates today.

Brugerbedømmelser af Media Economics



Find lignende bøger
Bogen Media Economics findes i følgende kategorier: