De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media Economics

- Theory and Practice

Bag om Media Economics

This thoroughly updated third edition focuses on the primary concerns of media economics, the techniques of economic and business analysis, and the overall characteristics of the media environment; and explores contemporary business practices within spec

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138834255
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 312
  • Udgivet:
  • 29. juni 2015
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 566 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 5. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media Economics

This thoroughly updated third edition focuses on the primary concerns of media economics, the techniques of economic and business analysis, and the overall characteristics of the media environment; and explores contemporary business practices within spec

Brugerbedømmelser af Media Economics



Find lignende bøger
Bogen Media Economics findes i følgende kategorier: