De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media Argumentation

- Dialectic, Persuasion and Rhetoric

Bag om Media Argumentation

Media argumentation is a powerful force in our lives. From television commercials to war propaganda it can greatly influence public opinion. Walton takes a fresh look at the influence of mass media, showing the intersection of media sources with argumentation theory, informal logic, computational theory, and theories of persuasion.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780521876902
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 400
  • Udgivet:
  • 24. september 2007
  • Størrelse:
  • 156x235x23 mm.
  • Vægt:
  • 662 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media Argumentation

Media argumentation is a powerful force in our lives. From television commercials to war propaganda it can greatly influence public opinion. Walton takes a fresh look at the influence of mass media, showing the intersection of media sources with argumentation theory, informal logic, computational theory, and theories of persuasion.

Brugerbedømmelser af Media Argumentation



Find lignende bøger
Bogen Media Argumentation findes i følgende kategorier: