Media and Print Culture Consumption in Nineteenth-Century Britain
- The Victorian Reading Experience
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 241
- Udgivet:
- 10. november 2016
- Udgave:
- 12016
- Størrelse:
- 152x229x5 mm.
- Vægt:
- 91 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Media and Print Culture Consumption in Nineteenth-Century Britain
This book explores Victorian readers' consumption of a wide array of reading matter. Second, contributors investigate how nineteenth-century reading and consumption of print was framed and/or shaped by contemporaneous engagement with content disseminated in other media like advertising, the stage, exhibitions, and oral culture.
Brugerbedømmelser af Media and Print Culture Consumption in Nineteenth-Century Britain
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Media and Print Culture Consumption in Nineteenth-Century Britain findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621