De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Media and Power

In this major new book, James Curran addresses three key questions about media power: How much power do the media have? Who really controls the media? What is the relationship between media and power in society?

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415077392
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 320
  • Udgivet:
  • 8. August 2002
  • Størrelse:
  • 156x234x23 mm.
  • Vægt:
  • 599 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 8. Oktober 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media and Power

In this major new book, James Curran addresses three key questions about media power: How much power do the media have? Who really controls the media? What is the relationship between media and power in society?

Brugerbedømmelser af Media and Power



Find lignende bøger
Bogen Media and Power findes i følgende kategorier: