De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media and Food Industries

- The New Politics of Food

Bag om Media and Food Industries

This volume is the first to combine textual analysis of food media texts with interviews with media production staff, reality TV contestants, celebrity chefs, and food producers and retailers across the artisan-conventional spectrum.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319641003
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 259
  • Udgivet:
  • 28. september 2017
  • Udgave:
  • 12017
  • Vægt:
  • 4552 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media and Food Industries

This volume is the first to combine textual analysis of food media texts with interviews with media production staff, reality TV contestants, celebrity chefs, and food producers and retailers across the artisan-conventional spectrum.

Brugerbedømmelser af Media and Food Industries



Find lignende bøger
Bogen Media and Food Industries findes i følgende kategorier: