De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Measuring Marketing

- 110+ Key Metrics Every Marketer Needs

Bag om Measuring Marketing

A second edition of a popular marketing title, this book discusses the key metrics marketing managers need for measuring the performance of an organization's marketing investments. The new edition updates many of the metrics from the first book with new examples and adds new metrics for digital/social/online media.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118153741
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 320
  • Udgivet:
  • 11. februar 2013
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 247x176x26 mm.
  • Vægt:
  • 632 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Measuring Marketing

A second edition of a popular marketing title, this book discusses the key metrics marketing managers need for measuring the performance of an organization's marketing investments. The new edition updates many of the metrics from the first book with new examples and adds new metrics for digital/social/online media.

Brugerbedømmelser af Measuring Marketing



Find lignende bøger
Bogen Measuring Marketing findes i følgende kategorier: