De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Measuring Customer Service Effectiveness

Bag om Measuring Customer Service Effectiveness

1. The Business Case for Measurement; Return on investment in customer service; Measurement and service strategy; What to measure; Timing your measurement; Assess your current approach to customer service measurement; 2.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780566085383
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 174
  • Udgivet:
  • 22. oktober 2004
  • Størrelse:
  • 250x177x11 mm.
  • Vægt:
  • 458 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Measuring Customer Service Effectiveness

1. The Business Case for Measurement; Return on investment in customer service; Measurement and service strategy; What to measure; Timing your measurement; Assess your current approach to customer service measurement; 2.

Brugerbedømmelser af Measuring Customer Service Effectiveness



Find lignende bøger
Bogen Measuring Customer Service Effectiveness findes i følgende kategorier: