Maximizing Commerce and Marketing Strategies through Micro-Blogging
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 354
- Udgivet:
- 31. maj 2015
- Størrelse:
- 223x292x30 mm.
- Vægt:
- 1236 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Maximizing Commerce and Marketing Strategies through Micro-Blogging
Social media platforms that were once typically reserved for personal use are now becoming a vital part of business strategy. Maximizing Commerce and Marketing Strategies through Micro-Blogging examines the various methods and benefits of using micro-blogs within a business context, bringing together the best tools and tactics necessary to properly incorporate this approach.
Brugerbedømmelser af Maximizing Commerce and Marketing Strategies through Micro-Blogging
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Maximizing Commerce and Marketing Strategies through Micro-Blogging findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621