Matrix Transforms for Computer Games and Animation
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 166
- Udgivet:
- 26. juni 2012
- Udgave:
- 2012
- Størrelse:
- 235x155x10 mm.
- Vægt:
- 296 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Matrix Transforms for Computer Games and Animation
This book is an introduction to matrix transforms, which are ubiquitous in the world of computer graphics. Covers notation, determinants, matrices, 2D transforms, 3D transforms and quaternions, and offers many worked examples to illustrate their practical use.
Brugerbedømmelser af Matrix Transforms for Computer Games and Animation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Matrix Transforms for Computer Games and Animation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621