De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Mass-Media

indgår i Key Ideas serien

Bag om Mass-Media

This work attempts to take into account the whole "system" of information and entertainment and to define, on the basis of theory and a number of case studies, the conditions and prerequisites for a cross-media enquiry on the media and their different uses in societies.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415072090
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 168
  • Udgivet:
  • 26. maj 1994
  • Størrelse:
  • 131x203x11 mm.
  • Vægt:
  • 194 g.
  • 2-3 uger.
  • 11. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Mass-Media

This work attempts to take into account the whole "system" of information and entertainment and to define, on the basis of theory and a number of case studies, the conditions and prerequisites for a cross-media enquiry on the media and their different uses in societies.

Brugerbedømmelser af Mass-Media



Find lignende bøger
Bogen Mass-Media findes i følgende kategorier: