Mass Media, An Aging Population, and the Baby Boomers
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 202
- Udgivet:
- 10. august 2005
- Størrelse:
- 152x229x17 mm.
- Vægt:
- 530 g.
- 2-4 uger.
- 18. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Mass Media, An Aging Population, and the Baby Boomers
The baby boomer generation is heading toward their retirement years. This book explains why aging baby boomers are an important area of mass media study, and reviews theory and research on communication and gerontology.
Brugerbedømmelser af Mass Media, An Aging Population, and the Baby Boomers
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Mass Media, An Aging Population, and the Baby Boomers findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621