De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marktorientiertes Innovationsmanagement. Mit welchen Methoden das Marketing das Innovationsmanagement im Unternehmen unterstutzen kann

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783640211562
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 112
  • Udgivet:
  • 16. november 2008
  • Størrelse:
  • 148x210x7 mm.
  • Vægt:
  • 154 g.
  • 2-3 uger.
  • 21. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Marktorientiertes Innovationsmanagement. Mit welchen Methoden das Marketing das Innovationsmanagement im Unternehmen unterstutzen kann



Find lignende bøger
Bogen Marktorientiertes Innovationsmanagement. Mit welchen Methoden das Marketing das Innovationsmanagement im Unternehmen unterstutzen kann findes i følgende kategorier: