Marktkommunikation in Theorie und Praxis
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 368
- Udgivet:
- 27. maj 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x19 mm.
- Vægt:
- 476 g.
- 8-11 hverdage.
- 30. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marktkommunikation in Theorie und Praxis
Der Band präsentiert in komprimierter Form ausgewählte Studien aus dem europäischen Umkreis zu der Frage, wie sich kulturelle Aspekte in Kommunikationsstrategien integrieren lassen. Es wird deutlich, dass eine kulturelle Differenzierung in der Marktkommunikation als Erfolgsfaktor unternehmerischen Handelns zu bewerten ist.
Brugerbedømmelser af Marktkommunikation in Theorie und Praxis
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marktkommunikation in Theorie und Praxis findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621