De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marktforschung strategisch im Unternehmen verankern. Entwicklung einer Marktforschungsstrategie am Beispiel der Thieme Fachzeitschriften fur AErzte

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783656870371
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 152
  • Udgivet:
  • 2. juni 2015
  • Størrelse:
  • 148x210x9 mm.
  • Vægt:
  • 209 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Marktforschung strategisch im Unternehmen verankern. Entwicklung einer Marktforschungsstrategie am Beispiel der Thieme Fachzeitschriften fur AErzte



Find lignende bøger
Bogen Marktforschung strategisch im Unternehmen verankern. Entwicklung einer Marktforschungsstrategie am Beispiel der Thieme Fachzeitschriften fur AErzte findes i følgende kategorier: