Marketingstrategie Und Marketingpolitik
- Indbinding:
- Paperback
- Udgivet:
- 1. september 2004
- Udgave:
- 4
- Størrelse:
- 234x156x22 mm.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketingstrategie Und Marketingpolitik
Gegenstand des Buches sind die Marketingstrategien von Markenartikelproduzenten und Handelsorganisationen auf mehrstufigen Märkten. Im Bereich der Markenartikelproduktion werden die strategische Planung von Geschäftsfeldern, die Produktstrategien (insbesondere die Produktinnovation) und die Markenstrategien behandelt. Für Handelsorganisationen wird die strategische Planung der Betriebsform und der Warengruppen dargestellt.
Brugerbedømmelser af Marketingstrategie Und Marketingpolitik
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketingstrategie Und Marketingpolitik findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621