Marketingorganisation Internationaler Unternehmungen in Europa
indgår i Forum Marketing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 256
- Udgivet:
- 25. august 1999
- Udgave:
- 1999
- Størrelse:
- 203x133x15 mm.
- Vægt:
- 295 g.
- 8-11 hverdage.
- 24. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketingorganisation Internationaler Unternehmungen in Europa
Im Hinblick auf die Erfolgswirkung von internationalen Organisationsformen analysiert die Autorin Wechselwirkungen zwischen den Organisationsstrukturen und der Marktorientierung international tätiger Unternehmen in Europa.
Brugerbedømmelser af Marketingorganisation Internationaler Unternehmungen in Europa
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketingorganisation Internationaler Unternehmungen in Europa findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621