De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketinghåndbogen

- Fra strategi til kampagne

Bag om Marketinghåndbogen

Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring. Du får et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit samarbejde med reklame-, analyse- og mediebureauer. Desuden giver bogen et overblik over den nyligt reviderede markedsføringslovgivning. Fra du lægger strategien til du skal evaluere den færdige kampagne, giver bogen enkle og gennemprøvede redskaber til at skabe overblik over proces og resultat. Et væld af tidssvarende eksempler gør bogen både lærerig og læseværdig. Hans-Henrik Søndersted-Olsen er adm. direktør for reklamebureauet Klausen & Partners A/S. Med erfaring fra begge sider af bordet i marketingarbejdet, bestyrelsesarbejde i Dansk Marketing Forum og som ekstern lektor på Copenhagen Business School er han en rutineret formidler af marketing- og kommunikationsstoffet.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759395455
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 29. august 2013
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketinghåndbogen

Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring. Du får et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit samarbejde med reklame-, analyse- og mediebureauer. Desuden giver bogen et overblik over den nyligt reviderede markedsføringslovgivning.
Fra du lægger strategien til du skal evaluere den færdige kampagne, giver bogen enkle og gennemprøvede redskaber til at skabe overblik over proces og resultat. Et væld af tidssvarende eksempler gør bogen både lærerig og læseværdig.
Hans-Henrik Søndersted-Olsen er adm. direktør for reklamebureauet Klausen & Partners A/S. Med erfaring fra begge sider af bordet i marketingarbejdet, bestyrelsesarbejde i Dansk Marketing Forum og som ekstern lektor på Copenhagen Business School er han en rutineret formidler af marketing- og kommunikationsstoffet.

Brugerbedømmelser af Marketinghåndbogen



Find lignende bøger
Bogen Marketinghåndbogen findes i følgende kategorier: