De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing

indgår i BA KOMPAKT serien

Bag om Marketing

Inhaltlich und methodisch-didaktisch - exakt auf das Bachelor-Studium zugeschnitten. Verhaltenswissenschaftliche Grundlagen, Marketing-Konzeption. Der Autor erlautert Marketing-Ziele, -Strategien, -Mix, -Kontrolle und Marktforschung. Plus: Fallstudie...

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783790819410
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 211
  • Udgivet:
  • 9. februar 2007
  • Udgave:
  • 2007
  • Størrelse:
  • 234x156x12 mm.
  • Vægt:
  • 327 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 27. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing

Inhaltlich und methodisch-didaktisch - exakt auf das Bachelor-Studium zugeschnitten. Verhaltenswissenschaftliche Grundlagen, Marketing-Konzeption. Der Autor erlautert Marketing-Ziele, -Strategien, -Mix, -Kontrolle und Marktforschung. Plus: Fallstudie...

Brugerbedømmelser af Marketing



Find lignende bøger
Bogen Marketing findes i følgende kategorier: