De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Marketing

Presents an introduction to the subject that helps readers extend their understanding of key concepts and enhance their thinking skills in line with course requirements. This book provides support on how to revise for exams and prepare for and write assessed pieces.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781412910330
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 10. marts 2006
  • Størrelse:
  • 157x210x0 mm.
  • Vægt:
  • 380 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan formentlig ikke leveres inden jul

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing

Presents an introduction to the subject that helps readers extend their understanding of key concepts and enhance their thinking skills in line with course requirements. This book provides support on how to revise for exams and prepare for and write assessed pieces.

Brugerbedømmelser af Marketing



Find lignende bøger
Bogen Marketing findes i følgende kategorier: