Marketing- Und Kommunikationstrends
- Interviewstudie Zur Akzeptanz Bei Digital Immigrants Und Digital Natives
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 163
- Udgivet:
- 28. juni 2020
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 148x210x10 mm.
- Vægt:
- 231 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing- Und Kommunikationstrends
Die Interviewstudie fokussiert die zielgruppenspezifische Akzeptanz von Marketing- und Kommunikationstrends. Im Zentrum stehen u.a. Ansätze technischer Art (z.B. Virtual Reality) sowie inhaltliche Optionen (z.B. Purpose Driven Marketing). Vor dem Hintergrund der demographischen Entwicklung bzgl. des Verhältnisses von Digital Immigrants zu Digital Natives wird untersucht, in welchen Kommunikationsoptionen Chancen liegen. Die qualitative Studie basiert auf leitfadengestützten Interviews mit Vertreter*innen der Zielgruppen sowie mit Kommunikationsexpert*innen.
Brugerbedømmelser af Marketing- Und Kommunikationstrends
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing- Und Kommunikationstrends findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621