Marketing ultra-all-inclusive - Lernmaterialien, Testaufgaben und Musterklausuren
- Da weiss man, was man hat - Lernvorsprung durch vom Experten verdichtetes Fachwissen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 148
- Udgivet:
- 20. juni 2018
- Størrelse:
- 246x189x8 mm.
- Vægt:
- 277 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing ultra-all-inclusive - Lernmaterialien, Testaufgaben und Musterklausuren
Ultra-all-inclusive-Paket mit drei Bausteinen:(I) Know-how-Vermittlung auf rund 70 Vorlesungsfolien, welche die wesentlichen Themenfelder des Marketing abdecken. (II) Workload, der durch Testaufgaben mit Lösungen sicher gestellt wird.(III) Zwei Marketing-Musterklausuren einschließlich Lösungen und Notenskala. Zielgruppen: Studierende sowie Dozenten/innen in Bachelor- und Masterstudiengängen an Dualen Hochschulen, Universitäten, Fachhochschulen und Berufsakademien.
Brugerbedømmelser af Marketing ultra-all-inclusive - Lernmaterialien, Testaufgaben und Musterklausuren
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing ultra-all-inclusive - Lernmaterialien, Testaufgaben und Musterklausuren findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621