Marketing Tourist Destinations in Emerging Economies
- Towards Competitive and Sustainable Emerging Tourist Destinations
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 302
- Udgivet:
- 28. november 2021
- Udgave:
- 12022
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 585 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Tourist Destinations in Emerging Economies
Highlighting the marketing challenges, best practices and strategies relevant to emerging economies, this book covers core topics such as image creation and branding, destination marketing during crises and pandemics, market segmentation and the travel decision making process among others.
Brugerbedømmelser af Marketing Tourist Destinations in Emerging Economies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Tourist Destinations in Emerging Economies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621