Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition
- A customer based approach
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 30. november 2016
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 246x191x23 mm.
- Vægt:
- 488 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition
Targeted at second year undergraduate students through to master's level post-graduate, 'Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition' takes the reader through a logical examination of key marketing debates, theories and approaches and encourages them to explore their own thoughts, ideas and opinions.
Brugerbedømmelser af Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621