De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Tourism and Hospitality

- Concepts and Cases

Bag om Marketing Tourism and Hospitality

Taking a comprehensive approach, the book covers the whole spectrum of tourism and hospitality marketing including destination marketing, marketing research, consumer behaviour, and digital and social media marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030641108
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 500
  • Udgivet:
  • 9. maj 2021
  • Udgave:
  • 12021
  • Størrelse:
  • 252x176x46 mm.
  • Vægt:
  • 976 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Tourism and Hospitality

Taking a comprehensive approach, the book covers the whole spectrum of tourism and hospitality marketing including destination marketing, marketing research, consumer behaviour, and digital and social media marketing.

Brugerbedømmelser af Marketing Tourism and Hospitality



Find lignende bøger
Bogen Marketing Tourism and Hospitality findes i følgende kategorier: