Marketing to Libraries for the New Millennium
- Librarians, Vendors, and Publishers Review the Landmark Third Industry-Wide Survey of the Library Marketing Practices and Trends
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 216
- Udgivet:
- 10. juni 2002
- Størrelse:
- 151x229x17 mm.
- Vægt:
- 331 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing to Libraries for the New Millennium
Based on the all-day program, 'Marketing to Libraries for the Millennium,' sponsored by the AAP/ALCTS Joint Committee, leading figures identify and respond to the challenges of maintaining a foot in both print and electronic worlds.
Brugerbedømmelser af Marketing to Libraries for the New Millennium
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing to Libraries for the New Millennium findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621