De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing to Libraries for the New Millennium

- Librarians, Vendors, and Publishers Review the Landmark Third Industry-Wide Survey of the Library Marketing Practices and Trends

Bag om Marketing to Libraries for the New Millennium

Based on the all-day program, 'Marketing to Libraries for the Millennium,' sponsored by the AAP/ALCTS Joint Committee, leading figures identify and respond to the challenges of maintaining a foot in both print and electronic worlds.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780810842717
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 216
  • Udgivet:
  • 10. juni 2002
  • Størrelse:
  • 151x229x17 mm.
  • Vægt:
  • 331 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing to Libraries for the New Millennium

Based on the all-day program, 'Marketing to Libraries for the Millennium,' sponsored by the AAP/ALCTS Joint Committee, leading figures identify and respond to the challenges of maintaining a foot in both print and electronic worlds.

Brugerbedømmelser af Marketing to Libraries for the New Millennium



Find lignende bøger
Bogen Marketing to Libraries for the New Millennium findes i følgende kategorier: