De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing the Blue and Gray

- Newspaper Advertising and the American Civil War

Bag om Marketing the Blue and Gray

Analyses newspaper advertising during the American Civil War. Lawrence Kreiser argues that the marketing strategies of the time show how commercialization and patriotism became increasingly intertwined as Union and Confederate war aims evolved.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780807170823
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 30. juni 2019
  • Størrelse:
  • 152x229x25 mm.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing the Blue and Gray

Analyses newspaper advertising during the American Civil War. Lawrence Kreiser argues that the marketing strategies of the time show how commercialization and patriotism became increasingly intertwined as Union and Confederate war aims evolved.

Brugerbedømmelser af Marketing the Blue and Gray



Find lignende bøger
Bogen Marketing the Blue and Gray findes i følgende kategorier: