Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 324
- Udgivet:
- 17. september 2020
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 232x168x29 mm.
- Vægt:
- 514 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries
This refreshed and updated textbook provides students and managers in the creative industries with a solid grounding in how to maximize the impact of their marketing efforts across a range of business types in the creative and cultural industries.
Brugerbedømmelser af Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621