Marketing Strategy for Museums
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 216
- Udgivet:
- 6. december 2023
- Størrelse:
- 156x0x234 mm.
- Vægt:
- 580 g.
- 2-3 uger.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Strategy for Museums
Marketing Strategy for Museums is a practical guide to developing and delivering marketing that supports museums' missions and goals. Explaining how museums can be strategic and proactive in their approach, it also shows how to make effective decisions with limited resources.
Brugerbedømmelser af Marketing Strategy for Museums
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Strategy for Museums findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Historie og samfund
- Reference, information og tværfaglige emner > Biblioteksvidenskab, informationsvidenskab og museumsvidenskab > Museumsvidenskab og kulturarvsstudier
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Kulturstudier
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale grupper
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Historie og arkæologi > Historie
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621