Marketing Strategies for Design-Build Contracting
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 183
- Udgivet:
- 30. juni 1995
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Strategies for Design-Build Contracting
This practical text presents design-build marketing strategies for contractors working in small-, medium- and large-sized operations. Following an overview of the design-build concept, it provides examples, guidelines and techniques ideal for contractors in developing creative and effective common sense design-build marketing strategies in an increasingly competitive economic climate.
Brugerbedømmelser af Marketing Strategies for Design-Build Contracting
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621