De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing (RLE Marketing)

- The Management Way

Bag om Marketing (RLE Marketing)

Drawing from the behavioural sciences, management theory, quantitative decision theory and marketing theory, this book presents a comprehensive approach to marketing decision-making and illustrates why a marketing orientation is necessary for corporate survival.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138980518
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 230
  • Udgivet:
  • 26. november 2015
  • Størrelse:
  • 156x234x12 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing (RLE Marketing)

Drawing from the behavioural sciences, management theory, quantitative decision theory and marketing theory, this book presents a comprehensive approach to marketing decision-making and illustrates why a marketing orientation is necessary for corporate survival.

Brugerbedømmelser af Marketing (RLE Marketing)



Find lignende bøger
Bogen Marketing (RLE Marketing) findes i følgende kategorier: