De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing, Rhetoric and Control

- The Magical Foundations of Marketing Theory

Bag om Marketing, Rhetoric and Control

Marketing, Rhetoric and Control examines the tensions between the science and the magical in marketing through analysis of the rhetorical and narrative strategies embedded in practitioner and academic discourse.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367734787
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 216
  • Udgivet:
  • 18. december 2020
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 410 g.
  • 2-4 uger.
  • 18. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing, Rhetoric and Control

Marketing, Rhetoric and Control examines the tensions between the science and the magical in marketing through analysis of the rhetorical and narrative strategies embedded in practitioner and academic discourse.

Brugerbedømmelser af Marketing, Rhetoric and Control



Find lignende bøger
Bogen Marketing, Rhetoric and Control findes i følgende kategorier: