De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Research

Marketing Researchaf Phil Harris
Bag om Marketing Research

This textbook offers an affordable comprehensive `no frills¿ overview of both the qualitative and quantitative research methods available to marketing researchers, with a special emphasis on online tools, techniques and technology, social media and the general impact of the digital environment on research methodology.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446299654
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Udgivet:
  • 1. marts 2026
  • Kan forudbestilles.
  • 1. marts 2026
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  • Bogen kan først forudbestilles 2 måneder før udgivelsesdatoen

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Research

This textbook offers an affordable comprehensive `no frills¿ overview of both the qualitative and quantitative research methods available to marketing researchers, with a special emphasis on online tools, techniques and technology, social media and the general impact of the digital environment on research methodology.

Brugerbedømmelser af Marketing Research



Find lignende bøger
Bogen Marketing Research findes i følgende kategorier: