De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects

- A Tribute to Paul E. Green

Bag om Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects

This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate Analysis, Multidimensional Scaling, Conjoint Analysis, Applications of Conjoint and MDS technique, Data Mining, Cluster Analysis, and Neural Networks.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781402075964
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 346
  • Udgivet:
  • 1. december 2003
  • Udgave:
  • 2004
  • Størrelse:
  • 234x156x20 mm.
  • Vægt:
  • 720 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 21. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects

This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate Analysis, Multidimensional Scaling, Conjoint Analysis, Applications of Conjoint and MDS technique, Data Mining, Cluster Analysis, and Neural Networks.

Brugerbedømmelser af Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects



Find lignende bøger
Bogen Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects findes i følgende kategorier: