Marketing Programme and Process Standardisation
- An Empirical Investigation of Marketing Standardisation and its Contingency Factors in the US Market
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 199
- Udgivet:
- 19. januar 2012
- Udgave:
- Størrelse:
- 217x155x18 mm.
- Vægt:
- 396 g.
- 2-4 uger.
- 29. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Programme and Process Standardisation
Through statistical analysis, this title examines which internal and external environmental factors are key in standardising or adapting the particular elements to a certain degree to achieve an impact on performance. It aims at contributing to the international marketing debate based on the experiences of German firms operating in the US market.
Brugerbedømmelser af Marketing Programme and Process Standardisation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Programme and Process Standardisation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621