Marketing Planning for the Pharmaceutical Industry
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 168
- Udgivet:
- 19. april 1999
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 209x300x17 mm.
- Vægt:
- 470 g.
- 2-4 uger.
- 1. marts 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Planning for the Pharmaceutical Industry
The marketing planning system described in the second edition of this book has been designed to enable marketing and product executives in the pharmaceutical industry to produce a plan which serves as a dynamic management tool.
Brugerbedømmelser af Marketing Planning for the Pharmaceutical Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Planning for the Pharmaceutical Industry findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621