Marketing Organisation (RLE Marketing)
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 252
- Udgivet:
- 26. november 2015
- Størrelse:
- 156x234x13 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Organisation (RLE Marketing)
Aimed primarily at the MBA student or those preparing for professional qualifications in the marketing field, this book analyses the process of decision making in marketing and the role of organisation. It examines: The study of the organisational location and positioning of the marketing function The analytical perspectives of information-processing theories of organisation The relationship between structure and information Organisational processes
Brugerbedømmelser af Marketing Organisation (RLE Marketing)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Organisation (RLE Marketing) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621