De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing National Parks for Sustainable Tourism

Bag om Marketing National Parks for Sustainable Tourism

This book offers a comprehensive overview of the key principles and challenges involved in tourism marketing in a national park context. It provides a framework to apply marketing principles to inform practices and guide the sustainable management of national parks and protected areas.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781845415587
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 168
  • Udgivet:
  • 4. februar 2016
  • Størrelse:
  • 156x234x15 mm.
  • Vægt:
  • 422 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing National Parks for Sustainable Tourism

This book offers a comprehensive overview of the key principles and challenges involved in tourism marketing in a national park context. It provides a framework to apply marketing principles to inform practices and guide the sustainable management of national parks and protected areas.

Brugerbedømmelser af Marketing National Parks for Sustainable Tourism



Find lignende bøger
Bogen Marketing National Parks for Sustainable Tourism findes i følgende kategorier: