Marketing National Parks for Sustainable Tourism
indgår i Aspects of Tourism serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 168
- Udgivet:
- 4. februar 2016
- Størrelse:
- 156x234x15 mm.
- Vægt:
- 422 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing National Parks for Sustainable Tourism
This book offers a comprehensive overview of the key principles and challenges involved in tourism marketing in a national park context. It provides a framework to apply marketing principles to inform practices and guide the sustainable management of national parks and protected areas.
Brugerbedømmelser af Marketing National Parks for Sustainable Tourism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing National Parks for Sustainable Tourism findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621