De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing, Morality and the Natural Environment

Bag om Marketing, Morality and the Natural Environment

With evidence gathered from extensive case studies, this volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415439619
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 218
  • Udgivet:
  • 26. marts 2007
  • Størrelse:
  • 156x234x12 mm.
  • Vægt:
  • 385 g.
  • 2-3 uger.
  • 25. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing, Morality and the Natural Environment

With evidence gathered from extensive case studies, this volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing.

Brugerbedømmelser af Marketing, Morality and the Natural Environment



Find lignende bøger
Bogen Marketing, Morality and the Natural Environment findes i følgende kategorier: