Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 376
- Udgivet:
- 12. januar 1997
- Størrelse:
- 162x236x23 mm.
- Vægt:
- 564 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe
Describes the rise of modernism from its beginnings in the Impressionist movement. This book reveals that market discourses were pervasive in the ideological defense of modernism from its very inception and that the avant-garde actually thrived on the commercial appeal of anti-commercialism at the turn of the century.
Brugerbedømmelser af Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621