De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Metaphoria

- What Deep Metaphors Reveal About the Minds of Consumers

Bag om Marketing Metaphoria

Explains how and why we use deep metaphors. This book focuses on the seven metaphors - balance, connection, container, control, journey, resource, and transformation and shows how deep metaphors unconsciously pervade and shape our lives.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781422121153
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 230
  • Udgivet:
  • 1. april 2008
  • Størrelse:
  • 166x242x25 mm.
  • Vægt:
  • 572 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Metaphoria

Explains how and why we use deep metaphors. This book focuses on the seven metaphors - balance, connection, container, control, journey, resource, and transformation and shows how deep metaphors unconsciously pervade and shape our lives.

Brugerbedømmelser af Marketing Metaphoria



Find lignende bøger
Bogen Marketing Metaphoria findes i følgende kategorier: