De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Mess to Brand Success

Bag om Marketing Mess to Brand Success

In this second book of Scott Miller's Mess to Success series, the FranklinCovey Executive VP reveals 30 career-challenging obstacles that you may encounter as a marketing manager and how he learned to transform them into team-enhancing opportunities.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781642503807
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 13. Juli 2021
  • Størrelse:
  • 237x160x27 mm.
  • Vægt:
  • 500 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Mess to Brand Success

In this second book of Scott Miller's Mess to Success series, the FranklinCovey Executive VP reveals 30 career-challenging obstacles that you may encounter as a marketing manager and how he learned to transform them into team-enhancing opportunities.

Brugerbedømmelser af Marketing Mess to Brand Success



Find lignende bøger
Bogen Marketing Mess to Brand Success findes i følgende kategorier: