Marketing Management In Geographically Remote Industrial Clusters: Implications For Business-to-consumer Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 528
- Udgivet:
- 22. januar 2013
- Størrelse:
- 159x234x32 mm.
- Vægt:
- 894 g.
- 8-11 hverdage.
- 12. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Management In Geographically Remote Industrial Clusters: Implications For Business-to-consumer Marketing
Covers marketing management issues in geographically remote industrial clusters (GRICs). The practice of marketing management is not singular to industry clusters in Nordic countries. This book contains cases that cover issues like cluster formation, information gathering, marketing strategies and operations, and information-technology.
Brugerbedømmelser af Marketing Management In Geographically Remote Industrial Clusters: Implications For Business-to-consumer Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Management In Geographically Remote Industrial Clusters: Implications For Business-to-consumer Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621