- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 423
- Udgivet:
- 18. juni 2013
- Størrelse:
- 233x160x32 mm.
- Vægt:
- 828 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Library and Information Services II
With contributions from library and information professionals (practitioners, researchers, faculty members, consultants, and others), Marketing Library and Information Services: A Global Outlook highlights a variety of exemplary LIS marketing practices and efforts from around the globe.
Brugerbedømmelser af Marketing Library and Information Services II
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Library and Information Services II findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621