Marketing Lessons from the Grateful Dead
- What Every Business Can Learn from the Most Iconic Band in History
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 192
- Udgivet:
- 20. august 2010
- Størrelse:
- 136x187x18 mm.
- Vægt:
- 264 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Lessons from the Grateful Dead
The Grateful Dead-rock legends, marketing pioneers The Grateful Dead broke almost every rule in the music industry book. They encouraged their fans to record shows and trade tapes; they built a mailing list and sold concert tickets directly to fans; and they built their business model on live concerts, not album sales.
Brugerbedømmelser af Marketing Lessons from the Grateful Dead
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Lessons from the Grateful Dead findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621