Marketing
- Intensivtraining
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 202
- Udgivet:
- 7. oktober 2002
- Udgave:
- 332002
- Størrelse:
- 235x191x12 mm.
- Vægt:
- 386 g.
- 8-11 hverdage.
- 21. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing
Das Intensivtraining Marketing behandelt die Frage, welche Faktoren ein Unternehmen bei seinen Marketingentscheidungen berücksichtigen muss und zeigt, wie das Verhalten der Konsumenten zumindest ansatzweise zu erklären ist. Aufbauend auf diesen Grundlagen werden die verschiedenen Elemente einer Marketingstrategie sowie die Marketinginstrumente ausführlich diskutiert. Abschließend erfolgt eine kurze Einführung in das Marketing-Controlling.Die dritte Auflage wurde um das Thema E-Commerce erweitert.
Brugerbedømmelser af Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621