De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Intelligence, Part B

Marketing Intelligence, Part B
Bag om Marketing Intelligence, Part B

In the rapidly evolving world of business, technology isn't just an asset--it's the driving force behind innovation and success. This work is an indispensable resource for business leaders, marketers, and technologists who are eager to stay ahead of the curve.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781836625612
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 368
  • Udgivet:
  • 5. maj 2025
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Kan forudbestilles.
  • 5. maj 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Intelligence, Part B

In the rapidly evolving world of business, technology isn't just an asset--it's the driving force behind innovation and success. This work is an indispensable resource for business leaders, marketers, and technologists who are eager to stay ahead of the curve.

Brugerbedømmelser af Marketing Intelligence, Part B



Find lignende bøger
Bogen Marketing Intelligence, Part B findes i følgende kategorier: